VERZENDING & LEVERING

Bestelling

Om ervoor te zorgen dat we eerlijke prijzen voor onze producten kunnen hanteren, hebben we ervoor gekozen om de producten direct vanaf de leverancier te verzenden. Hierdoor besparen we, én het milieu, aanzienlijk op opslag-, transport- en verpakkingskosten. Zo kunnen we u de producten tegen een eerlijke prijs aanbieden.

Omdat we de producten rechtstreeks vanuit de leverancier verzenden, bedraagt onze gemiddelde levertijd 7-10 dagen.

Let op: Net als veel andere webshops hebben we het momenteel extra druk. Hierdoor kan de levertijd in sommige gevallen langer zijn. We doen ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.

Verzendkosten

Onze verzendkosten zijn altijd Gratis. Dit is exclusief eventuele invoerrechten.

Levering

Wanneer u een bestelling bij ons plaatst, kunt u na een paar dagen eenvoudig volgen wanneer uw pakket wordt geleverd. U ontvangt per e-mail een persoonlijke trackingcode waarmee u uw bestelling kunt volgen via onze trackingpartner ParcelsApp. Hoe dit werkt, leest u op onze Track & Trace-pagina.

Beschadigd product?

Wat vervelend! Helaas kan het gebeuren dat uw product tijdens transport beschadigd raakt. In dat geval sturen we u kosteloos een nieuw pakket toe. We kunnen in deze situatie helaas geen geld terugstorten. Komt het product voor de tweede keer beschadigd aan? Dan krijgt u uiteraard het volledige aankoopbedrag terug.

Als een pakket zoekraakt of om logistieke redenen niet kan worden bezorgd, sturen we eerst een nieuw pakket voordat we overgaan tot terugbetaling.

Invoerrechten

In sommige gevallen voert de douane een controle uit op onze pakketten. Helaas is de wetgeving per 1 juli 2021 gewijzigd en hebben wij hier geen invloed op. In een enkel geval kan de douane een klein bedrag aan invoerrechten in rekening brengen. Maar geen zorgen! In 99% van de gevallen is dit niet van toepassing.

Niet geaccepteerde pakketten

Wanneer een pakket bij u thuis wordt aangeboden of bij een afhaalpunt wordt bezorgd, heeft De Jong de verzendkosten voor zijn rekening genomen. Als een pakket niet wordt geaccepteerd of niet wordt opgehaald bij het afhaalpunt, wordt het automatisch teruggestuurd naar de leverancier. In dat geval sturen wij u kosteloos een nieuw pakket. Wordt het ook bij de tweede poging niet aangenomen? Dan behouden wij ons het recht voor om €15 in te houden op het terug te betalen bedrag.